Profesjonalna, responsywna strona internetowa
Tworzenie strony internetowej powinno być zlecone fachowcom. Dzięki temu masz pewność, że jest ona wykonana poprawnie z dbałością o każdy detal. Wybierając naszą firmę, w zamian otrzymasz profesjonalną, responsywną stronę internetową. Oznacza to, że będzie ona wyświetlać się prawidłowo na wszystkich urządzeniach. Możesz również samodzielnie edytować znajdujące się tam treści. Nasz pakiet obejmuje również stworzenie lub optymalizację Wizytówki Google, podstawy SEO, czy wdrożenie certyfikatu bezpieczeństwa SSL.
Twoja wizytówka w internecie

Projektowanie i Tworzenie stron internetowych
Strona WWW wizytówką firmy
W obecnym świecie ciężko wyobrazić sobie prowadzenie firmy lub bloga bez strony internetowej. Jest ona podstawą działalności. Dzięki niej możesz pozyskiwać nowych, jak i tworzyć bazę stałych klientów lub użytkowników. Aby strona WWW spełniała tę funkcję, musi być wykonana dobrze. Jak to zrobić? Najlepiej zlecić to zadanie specjalistom w tej dziedzinie.
semimoda.pl
Stworzenie sklepu internetowego od podstaw. Szybka realizacja mojego projektu wizualnego. Bardzo dobra (i szybka) obsługa Klienta.
hellaswear.com
Firma stworzyła dwa sklepy (w języku polskim i angielskim) internetowe wraz z wszelkimi modyfikacjami i ulepszeniami w przyszłości. Kontakt z Panem Michałem jest bardzo dobry. Ponadto pomagał mi także w social media i innych działaniach marketingowych.
Zalety stron WordPress
Dlaczego warto zamówić wykonanie strony internetowej u nas?
Pełna responsywność
Nasze podejście do tworzenia responsywnych stron internetowych gwarantuje, że każda strona działa płynnie i efektywnie na wszelkich urządzeniach, co jest niezbędne w dzisiejszych czasach.
Samodzielna edycja treści
System, na którym tworzona jest strona internetowa, umożliwia łatwą i szybkę, a co najwazniejsze - samodzielną edycję treści.
Roczna gwarancja
Oferujemy pełną roczną gwarancję na nasze strony internetowe, zapewniając niezawodność, bezpieczeństwo i wsparcie techniczne, aby Twoja obecność online była zawsze na najwyższym poziomie.
SEO
SEO jest kluczowy, ponieważ strategicznie zwiększa widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przekłada się na wyższy ruch na stronie, lepsze pozyskiwanie leadów i zwiększenie potencjału komercyjnego Twojej firmy.
Co dokładnie zawiera pakiet:
Profesjonalna strona WWW z roczną obsługą od 2299 zł
- responsywna strona WWW – działa na każdym urządzeniu,
- strona główna + 4 podstrony + zakładka kontakt.
- podstawa optymalizacja SEO (widoczność strony w Google),
- certyfikat bezpieczeństwa SSL,
- galeria zdjęć,
- integracja z Google Mapy,
- domena i hosting gratis,
- nielimotowana ilość kont e-mail w firmowej domenie,
- polityka prywatności serwisu zgodną z RODO,
- prosty system do samodzielnej edycji treści,
- gwarancja na rok,
- formularz kontaktowy.
Czegoś tutaj nie ma? Zapytaj, może jest w cenie 🙂

Etapy tworzenia strony
Jak powstaje strona internetowa?
Krok 1 - Plan
Ustalamy plan i cały haromonogram działań.
Krok 2 - Wygląd
Prezentujemy pierwszą wersję strony WWW.
Krok 3 - Redakcja
Po akceptacji wyglądu, przystępujemy do tworzenia treści (pod SEO) z zastosowaniem języka korzyści.
Krok 4 - Test
Testujemy wszystkie wdrożone rozwiązania i funkcjonalności. W razie koniecznosci - wprowadzamy poprawki.
Krok 5 - Akceptacja
Akceptacja jest kluczowa, abyśmy mogli przejść dalej, czyli do... publikacji.
Krok 6 - Publikacja
Po zaakceptowaniu przez Klienta zrealizowanego projektu przystępujemy do publikacji,
Potrzebujesz strony internetwej?
Szukasz sprawdzonego rozwiązania?
Często zadawane pytania
O usługach projektowania stron internetowych
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Masz inne pytanie? Śmiało się z nami skontaktuj.
Strona WWW – czym jest?
Strona internetowa (ang. web page) to mówiąc językiem informatycznym dokument HTML, który jest udostępniony w sieci. Dzieje się to z poziomu odpowiedniego serwera WWW. Mówiąc prościej, to po prostu treść, może to być tekst, obraz lub film, który jest udostępniony w sieci do publicznego użytku. W tym momencie również znajdujesz się na stronie internetowej. Nie można jednak mówić o jasnej definicji strony WWW. Jest nią wszystko, co znajduje się w sieci. Strona WWW to pojedyncza witryna, rozbudowany portal informacyjny, ale również profil na portalach społecznościowych np. Facebook czy LinkedIn.
Po co Ci strona internetowa?
Tworzenie stron internetowych to usługa, na którą jest obecnie bardzo duży popyt. Świat się zmienia i w dzisiejszych czasach zarówno firmy, jak i sklepy muszą zaznaczać swoją obecność w sieci. Bez tego nie jesteś w stanie konkurować z innymi podmiotami i nie chodzi wyłącznie o rynki światowe. Strona internetowa jest również niezbędna do rywalizacji na poziomie lokalnym. Dlaczego warto stworzyć własną stronę? Oto kilka powodów.
Postępująca cyfryzacja
Jak wynika z ostatniego raportu Głównego Urzędu Statystycznego, w 2021 roku blisko 92,5% gospodarstw domowych w Polsce miało dostęp do internetu. Wydaje się, że ta statystyka mówi sama za siebie i nie trzeba nic więcej dodawać, jednak warto jeszcze bardziej zagłębić się w ten raport. Wzrósł również wskaźnik osób, które dokonują zakupów przez internet. W ubiegłym roku wyniósł on 61,2%. Prawie co drugie przedsiębiorstwo jest również obecne w mediach społecznościowych. Do czego zmierzamy, przytaczając te statystyki? Te liczby tylko potwierdzają to, co wszyscy widzimy, czyli postępującą cyfryzację społeczeństwa. Obecnie ciężko wyobrazić sobie życie bez dostępu do internetu. Sieć jest potrzebna do nauki, pracy, ale również prowadzenia działalności. Dlatego konieczne jest tworzenie stron internetowych. Bez witryny znikniesz w gąszczu konkurencji.
Twórz swoją markę oraz zaufanie
Wzajemne zaufanie jest niezbędne do budowania marki, dokonywania transakcji. Należy sobie jasno powiedzieć, że w obecnym świecie brak strony internetowej nie świadczy dobrze o firmie. Potencjalny klient może uznać, że osoby zarządzające nie idą z duchem czasów. Pamiętaj również, że odpowiednio zaprojektowana i wykonana strona internetowa może upewnić użytkownika, że trafił pod właściwy adres – ma do czynienia ze specjalistą w danej dziedzinie. Witryna WWW to także element w procesie budowania marki. Przełóżmy sobie jej posiadanie na przykład sklepu stacjonarnego. Klient, który wchodzi do niego, w pierwszej chwili może sobie wyrobić opinię na jego temat. Zdecydowanie bardziej zachęcające są czyste półki i podłoga, poukładane towary. Tak samo jest ze sklepami oraz stronami online. Zadbaj o porządek i interesujący „asortyment”!
Strony WWW i marketing w jednym
Strona internetowa to pierwszy krok w kierunku rozbudowanego marketingu Twojej marki. Posiadając swoją witrynę, możesz zaimplementować kolejne elementy, które wspomogą Twoje działania. Jedną z nich jest Google Analytics, dzięki któremu możesz śledzić ruch na stronie. Wykorzystując to narzędzie, jesteś w stanie uzyskać informacje na temat nowych użytkowników, skąd do Ciebie przychodzą, a także, na której podstronie spędzają najwięcej czasu. Tworzenie stron WWW obejmuje również takie elementy, jak newsletter, optymalizacja SEO, czy kampanie AdWords.
O czym pamiętać tworząc strony internetowe?
Projektowanie stron internetowych to zajęcie wymagające czasu, cierpliwości, ale również precyzji. Zabierając się za to zadanie, musisz pamiętać, że na sukces składa się wiele czynników. Oto kilka elementów, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę:
- Domena – odpowiednio dobrana może stanowić wizytówkę firmy. Dzięki temu klient w łatwy sposób jest w stanie dotrzeć na Twoją stronę internetową. Uznany autor Maciej Dutko porównał domenę do lokalizacji siedziby firmy. Dobra nazwa jest jak biuro w samym centrum. Łatwo tam trafić i jest to lokalizacja reprezentatywna. Konkurencja nie śpi i trzeba walczyć o klienta. Dobrze dobrana domena to klucz do sukcesu.
- Odpowiedni projekt – strona internetowa musi być funkcjonalna. Zanim zabierzesz się za projektowanie nowej witryny, warto zrobić rozeznanie – przejrzyj strony internetowe konkurencji. Na tej podstawie będziesz wiedział, jak prezentują się witryny, które oferują dany produkt czy usługi. Styl oraz funkcjonalność powinny zależeć od tego, co chcesz dać swoim klientom. Zastanów się, jakie elementy są konieczne, a które można odpuścić. Najważniejsza jest przejrzystość. Łatwa nawigacja zachęca do skorzystania z usług. Pamiętaj również, by wyeksponować kontakt, treści „O nas” oraz elementy CTA (Call To Action).
- Certyfikat SSL – w sieci trzeba zadbać również o bezpieczeństwo swoich klientów. W sklepach internetowych czy na blogach często wymagane jest podanie danych osobowych. Użytkownik, który rejestruje się i podaje takie informacje, musi czuć się bezpiecznie. Sposobem na zapewnienie mu tego, jest wdrożenie certyfikatu SSL, który zapewnia przepływ informacji z Twojej strony do podmiotów, które są uprawnione do ich przetwarzania.